16/12 Tisdag - Julfest

Slutade lite tidigare för att hinna med att handla lite innan jag åkte hem och fixade stallet. Hann t o m göra iordning mig själv utan att stressa ihjäl mig. Sedan tillbaka till stan för att gå på jobbets julfest.

Parkerade på stan, blev totalt rånad när det gäller parkeringspengar - 16 kr/tim kostade det att parkera - visp så blev jag av med 50 spänn snabbt som ögat!

Vår julfest av i Conventum. Jättetrevligt och massor av god mat - knappt man kan fatta nu att man kommer vara hungrig i morgon.

Kalle - vår konferencier - var underhållande och så var det en show också. Kommer tyvärr inte ihåg vad gruppen heter - men de var hur duktiga som helst.

Kalle



Rockshow





Åkte hem rätt tidigt (kl 22) - eftersom jag ville orka åka hem utan att köra i diket. Det räckte med den täta dimman som var - knappt jag hittade hem! :-O.

Nu är det sängen nästa i alla fall!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0