1/9 Måndag - sjuk

Kände mig rätt hyfsad på morgonen, dock en grym huvudvärk. När jag jobbat några timmar och varken Alvedon eller kaffe hjälpte mot huvudvärken eller förkylningen så var det bara att inse fakta. Dags att åka hem och bädda ner sig.

Ringde maken eftersom han har bilen. Han körde hem mig och jag däckade i soffan. Där har jag befunnit mig typ hela em och kvällen.

Har inte lika ont i huvudet längre, men börjar hosta rejält i stället.

Usch, hatar verkligen att vara förkyld :-(. Enda fördelen är att maken pysslar lite extra, kommer med vatten, mat osv till mig ;-). Men så får jag hör att jag ser ynklig ut också...

Dags att återigen inta horisontellt läge...

/Lizzie

Kommentarer
Postat av: Karin

Huvaligen - vilken elände - hoppas du kommer på fötter snart igen och drick mycket och varmt!

Get well soon!

2008-09-02 @ 23:47:40
Postat av: Birgitta

Krya på dig...



Kram

2008-09-03 @ 10:09:11
URL: http://pysseltrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0