24/8 Måndag - Pigg igen

Tänk vilken skillnad en dag kan göra. Sovit som en stock under natten och vaknar pigg och glad som en lärka *fniss*. Inga problem med någon trötthet här inte, eller också så var det bara kul att gå till jobbet ;-)

Det har varit ena sommarvärmen under dagen. Jätteskönt att kunna sitta ute och käka lunch och em-fikat - bäst att passa på och njuta - hux flux så är det vinter med snö och drivis ;-).

Efter jobbet så var det direkt hem, fixa middag, äta och sedan så fixade jag stallet i raketfart eftersom jag skulle i väg på ett Oriflamemöte som började 18:30. Jag gjorde klart all mat till kusarna och sedan fick maken instruktioner om att plocka in pållarna vid 20:30 så att jag bara behövde ge dem kvällsmaten när jag kom hem.

Iväg till Oriflamemötet för lite info om vad som var på gång för tillfället. Det var länge sedan vi hade möte med vår gruppchef så vi hade en del att prata om. Jag hann precis hem lagom till att ge pållarna kvällsmaten innan CSI New York började.

Alltså har det inte hänt så mycket mer idag :-) På återhörande i morgon ;-)

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0