26/10 Måndag - pappersjobb

Planen idag var att jag skulle ta en tur till ridhuset med pållan. Men när jag under dagen började kolla i min kalender och se över veckans aktiviteteter med pållan, så fick planen revideras...

I morgon ska M2 rida, på onsdag ska jag ut och käka med arbetskamrater, på torsdag kan pållan inte vila eftersom det blir vila på onsdag... Jag upptäckte att detta med att syssla med lite pappersarbete hemma - det skulle jag inte hinna med under resten av veckan. Alltså var jag tvungen att fixa det idag!!

Så efter att ha käkat middag och fixat klart stallet - ja då var klockan 19 - bara att sätta sig och plocka iordning alla räkningar... Även om jag har koll på räkningarna så tar det en stund att sortera upp dem och räkna ut hur mycket pengar som måste finnas på servicekontot osv. Mitt upp i alltihopa så ringde min syrra från England, hon kommer hem till Sverige på fredag, så det var en del att snacka om. Hur som helst så försvann en timme vips sådär bara  ;-).

Till sist fick jag lugn och ro så jag kunde knappa in alla betalningar som skulle göras via Internetbanken. Hann också med att fixa Oriflamebeställningen lagom tills det var dags att flänga ut och plocka in pållarna för kvällen. Idag var det inget spring, utan först in var Bianca - hon har nu förstått vilket hotellrum som är hennes och att roomservice funkar alldeles utmärkt ;-). Strax efter kom Oktawia - hon ville också ha käk.

Snabb översyn av pållar och så släkt för natten - för min del så var det bara att kolla på CSI kvar och så var denna måndagskvällen slut.

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0