17/12 Fredag - Mera snö...

Nu tycker jag att det räcker med snöandet och blåsten, men nä - ännu mera snö kom idag *suck*

På lunchen så åkte var vi ett par avd från jobbet som åkte iväg till Svampen och käkade jullunch. Det var trevligt och jag höll mig till sill och lax för att klara magen. Den strategin funkade bra. Blev i alla fall väldigt mätt, så när jag kom hem fårn jobbet var jag fortfarande mätt :-)

Pga det evigt snöande och en stora vägen var oplogad så blev det till att hoppa över turen till ÖFK idag också. Grävevägen var totalt glashal och det blåste rejält. Vågade inte ut med släpet helt enkelt.

Så då var frågan vad jag skulle hitta på idag... Efter lite småplock inne så gick jag ut i stallet och fixade klart allt till pållarna.

Resten av kväll tillbringade jag faktiskt i telefon med kamrakt K. Tänk vad fort tiden går när man har trevligt :-).

Vid 21.30 var det i alla fall dags att ta in pållarna och ge dem sin kvällsmat. Och nu blir det soffan och "Mord i sinne" resten av kvällen.

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0