13/1 Onsdag - möte

Denna kväll har jag inte hunnit gjort speciellt mycket. Kom hem lite senare än vanligt från jobbet eftersom jag var i väg och lämnade av Oriflamevaror, hämtade en reklamation på ett annat ställe. Till på köpet var det värsta trafiken genom stan så trafiken rörde sig i snigelfart. Inte bra när man är lite lätt stressad. Mockade i raketfart under tiden som maken fixade middag. Sedan käkade jag i all hast för att sedan åka in till ÖFK. Hade ett mötet inbokat med valberedningen (som jag är med i), och det var därför jag var lite stressad. Skulle ju vara tillbaka i stan kl 18.30! Blev klar hemma i tid i alla fall och kunde åka iväg utan att vara allt för stressad...

När vi var klara med mötet så träffade jag P som var och kollade på M1 som red i en hoppgrupp.  Kollade en stund innan jag var tvungen att åka hem. Har ju en del kvar att göra hemma. Ska ut till stallet och fixa klart höt till hästarna, pållarna ska in och gås igenom innan de får kvällsmaten serverad. Dessutom börjar ju Morden i midsumer kl 21.00. Alltså bara att sätta fart!!! ;-).

Roligare än så här blev alltså inte min kväll ;-)

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0