7/6 Måndag - Lösning...

Efter jobbet så tog jag en promenad till Granngården för att shoppa en säck med kattmat. T kom och hämtade mig på Granngården, innan så hade han varit hemma en sväng för att mata kusarna och rasta av vovvarna. När jag var klar vid Granngården så åkte vi vidare till västra sidan av stan där vi avtalat möte med en säljare av en lägenhet. Resten av kvällen gick åt till att besöka bovärd för att lämna personuppgifter för koll av köpare. Sedan blev det ytterliggare besök hos säljaren och fylla i avtal osv...

Så äntligen verkar det som om vi har funnit en lösning på lägenhetsproblemet och dessutom är det möjligt med snabb inflyttning :-).

Vi kom hem sent, skönt att T hade hunnit hem en vända för att rasta vovvarna. För min del så blev det ytterligare lite jobb. Lite pyssel åt Gränsbrytning. När jag var klar med jobbet så hann jag precis med en kort promis med Lexi innan det var dags att ta in pållarna. Verkar bli dåligt väder i natt och det duggade lite under promenaden. Pållarna kom mer än gärna in och jag kollade lite snabbt av dem innan de fick kvällshö och kraftfoder.

Mycket mer än så här hann jag inte med ikväll. Resten av kvällen tillbringas i soffan för att titta på CSI och sedan Medium.

Så detta blev allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0