25/9 Lördag - Förkyld

Jaha, ytterligare en ledig dag där jag ofrivilligt förpassats till horisontellt läge. Vaknade idag ännu mera förkyld och med feber. Tog mig ut till stallet i spöregn så det kom ut i alla fall. Jag förpassade mig sedan till soffan där jag däckade hela fm. Vaknade till liv så småningom och då verkade det som om febern gett sig i alla fall. Men efter att ha duschat och så fixat stallet - då var jag helt slut och det blev soffan igen.

T kom ut på em och tog hand om resten av djurskaran coh det var nog tur det - jag orkade inte göra så mycket. Till mig hade han med Vicks blå och glass till min onda hals

Nu ska jag kolla på TV och hoppas att förkylningen mirakulöst försvinner över natten.

Roligare än så här blev det inte idag.

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0