27/9 Måndag - Spännande grejer

På lunchen idag så lämnade jag iväg min bil till farbror Bildoktorn. Servon läcker som ett såll, men VART... det ska farbror Bildoktorn ta reda på och det ska bli väldigt spännande vart det hela kommer sluta... för Bildoktorn handlar det om hur mycket bil han måste montera ner och för min del hur mycket jag behöver öppna plånboken... så lite som möjligt hoppas jag naturligtvis, men med tanke på hur det läcker så var inte Bildoktorn speciellt optimistisk...

Resten av kvällen blev spännande, väldigt roligt och skithäftigt - alltså som ett kinderägg :-O. Var på fotokursen idag och dagens pass handlade om kvällsfotografering... har aldrig testat det tidigare och låter helt enkelt bilderna tala för sig själv :-)














Och så fick vi rita med ljus :-)





Jag ritar en katt ;-



En lysande gubbe :-)







Har haft en hur roligt och inspirerande kvälls om helst :-)

Åkte hem nöjd och glad, om än lite lätt sönderfrusen. In med pållar (M1 fixade motionen tidigare på kvällen), kvällsmatserverades och så kollade jag på CSI NY samtidigt som jag gick igenom bilderna :-).

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0