31/8 Tisdag - Akuten...

Har ju fortfarande problem med huvudvärk. Ringde till Vårdcentral idag och fick en tid kl 13.

Läkarbesöket utmynnade i en akutremiss till neurologakuten och jag ringde T så jag fick sällskap. Kom in på akuten kl 14.30 och blev bedömd rätt fort. Läkaren ville att jag skulle röntga skallen och skrev remiss till röntgen, sedan blev det en LÅNG väntan. Nämligen 6 timmar och efter röntgen ytterligare väntan... Under tiden som jag väntade åkte T hem och fixade med djuren -de kan ju inte vänta hur som helst...

Vid 00:30 fick jag äntligen åka hem - besöket på akuten tog alltså 10 timmar idag. Röntgen av mitt huvud visade inget onormalt. Men de vill fortsätta att utreda min huvudvärk och jag fick en ny remiss och order att återkomma i morgon bitti.

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0