6/4 Onsdag - Hemmakväll...

Fruktansvärt trött idag också. Totalt hopplöst att komma ur sängen *suck*. Kom insläpandes på jobbet 8.15 när målet var att vara på plats kl 7! Nog för att jag har flextid, men man kan inte komma sent och gå tidigt hur mycket som helst... inte kul med en massa minustid ;-). Så idag var det till att vara kvar ett tag på jobbet. Med tanke på att det blev fullt ös - medvetslös under em så hade jag att göra. Kom iväg vi 17-snåret och då blev det full fart till Granngården där jag shoppade mat till pållarna.

Tyvärr var jag tvungen att gå in en sväng på willys för att shoppa kattsand och lite bröd och mjölk. Willys står fortfarande under ombyggantion så det var rörigt värre. Till sist så kom jag därifrån och det var full fart hemåt!

T hade varit hemma hos mig vid 16-snåret och matat pållarna och rastat Lillan. Han tog svängen förbi när han ändå varit ute på Marieberg. De hade fått ledigt från hans jobb idag - det har brunnit i huset brevid deras jobb. Så idag fick de inte jobba.

Eftersom jag kom hem senare än vanligt så försvann kvällen snabbt. Oktawia hade vilodag idag, men stallet skulle fixas ändå. Så snabbt lite mat åt mig och så tog jag itu med mockningen och fix av hästmaten. Det var himla skönt väder att vara ute i nu på kvällen innan solen gick ner.

För övrigt så har jag plocka undan i köket. Förstår inte vart allt skräp kommer ifrån. Jag har rensta skrivbordet och sorterat in lite papper. Har också hunnit jobba åt Gränsbrytning cirka en timme. Mycket mer än så hann jag inte förrän det var dags att gå ut och plocka in pållarna för natten och så servera kvällsmaten.

Nu ska jag kolla på True Bloods innan det blir sängen. Förhoppningsvis somnar jag lite tidigare så jag inte är så trött i morgon ;-).

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0