14/12 Onsdag - Möte...

Efter jobbet var det full fart hemåt och jag fixade mockningen i raketfart. Innan jag skulle iväg på Fk Focus klubbmöte så kollade jag snabbt mailen. Visade sig att jag missat att det var dags för mittseminarium när det gäller uppsatsarbetet *suck*. Skrev ut den uppsatsen som jag fått i uppdrag att läsa igenom. Gick inge bra då bläckpatronen i skrivare helt plötsligt tog slut... Skickade iväg ett mail till min handledare att jag inte haft koll på vilket datum det är, men att jag skulle komma på seminariet ialla fall. Fick svar tillbaka att det var helt ok.

Stressade sedan iväg till ett möte med fotoklubben och hade en trevlig kväll. Var hemma igen vid 22-snåret och pållarna fick komma in och kvällsmaten serverades.

Det var allt för den här gången.

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0