21/2 Måndag - fotokurs...

Dagen började inte så bra... vaknade 7.10 vilket är 2 timmar efter det att min klocka ringt. Jag stängde alltså av den i sömnen *suck*. Nåja, tur att jag vaknade i vettig tid alls. Det fick bli bilen till jobbet för att inte komma allt för sent.

Fullt ös på jobbet hela dagen. Åkte direkt hem - totalt tokhalt var det både på morgonen och kvällen så man fick köra försiktigt.

Väl hemma så matades pållarna och sedan så matades jag själv ;-). Mätt i magen så blev det sedan stallet och mockning i raketfart. T kom för att vara hundvakt och själv så åkte jag tillbaka till stan.

Ikväll var det dags för fotokursen igen :-). Idag var det fotograf Lasse Halmen, som visade bilder och berättade om sitt tänk när det gällde fotografering. Mycket intressant och jättefina bilder. Inspirerad blev man :-)

 Var hemma igen vid 21-snåret, T hade tagit in pållarna åt mig och fixat höt. Så det var bara att servera resten till dem. Lillan blev rastad en sista vända och sedan väntade soffan och slutet på CSI NY.

Roligare än så här blev inte min kväll idag.

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0