3/2 Torsdag - Planeringsdag

Idag har det varit en hektisk dag. Möte på fm och vid 11.30 så for min enhet iväg till Ånnaboda för att planeringsdag. Vi käkade lunch och sedan så var det full aktivitet hela em fram till kl 17. Hämtade lite luft i form av promenad i blåsten. Några åkte pulka och några åkte skidor. Kl 19 var det middag och vi hade jättetrevligt.

Tyvärr så var jag tvungen att avvika kl 20.30. Det var meningen att vi helst skulle övernatten, men jag hade ingen hundvakt under natten. T kom ut efter jobbet och tog hand om Lillan, katter och hästar. Men eftersom han ska upp tidigt på morgon så ville han inte vara kvar hur lnge som helst. Alltså ville han åka hem senaste kl 21, och jag såg till att jag var hemma till kl 21. T hade fixat allt och tagit in pållarna. Det enda som var kvar för mig att göra var att mata pållarna. Snabbt fixat.

Jag här nu helst slut och ska förpassa mig till sängen. I morgon bitti blir det Ånnaboda igen och fortsättning på planeringsdagen.

Det var allt för idag!

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0