24/1 Måndag - Ny kurs...

Full fart hem efter jobbet. Snabbt i med lite käk och sedan ut och fixa stallet i raketfart. För idag var det dags...

Kursstart för nästa fotokurs "Kreativ fotografering - lär känna din stad".

T kom strax innan 18.30 för att vara hundvakt. Lexi får springa av sig och Lillan slipper vara själv. 18.30 så åkte jag in till stan igen och hittade en parkeringsplats omgående. Var alltså i kurslokalen i god tid och träffade tidigare kurskamrater från förra kursen.

Hade en trevlig kväll. Fick med första läxen hem. Ska leta rätt på ett foto som är minst 20 år gammalt, fota av det, och så leta upp samma plats och ta ett nytt foto ur samma vinkel. Minst 2 olika motiv, helst 3 ska vi ha med oss den 14/2. Jättespännande ju och jag har huvudet fullt av en massa idéer... nu ska jag rota fram lite gamla bilder och jag har GAMLA ;-)

Var hemma igen kl 21 och mötte T i dörren. Han och Lexi åkte hemåt och jag matade pållarna. Resten av kvällen tillbringas framför TV:n och CSI NY. Sedan blir det en närmare titt på kudden.

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0