31/1 Måndag - Fotokurs

Det enda jag hunnit med idag efter jobbet är fotokursen. Fixade stallet efter jobbet och T kom ut för att vara hundvakt. Jag for till stan och ikväll var det kvällsfotografering på schemat.

Kvällsfotografering är verkligen hur kul som helst. Synd bara att jag är så vansinnigt dålig på att rita ;-). Men jag försöker i alla fall :-)

Det var 3 plusgrader ute, och det var väl tur det. Annars så hade jag nog fryst sönder händerna. Vi höll till vid slottet och slottsparken idag. Vi fick jobba 2 och 2, och folk som var ute och rörde på sig måste ha funderat vad det för tokar som sprang runt med stativ och lampor och gjorde en massa skumma saker... Men vad tycks... kanonen vid slottet har vaknat till liv ;-)




Även Spegeln i Slottsparken har fått liv... lite vågor...



Som sagt - vi hade himla kul...

Var hemma igen kl 20.45. T hade tagit in pållarna vid 19.30-snåret pga blåsten, så jag behövde bara kvällsmata dem. Hann alltså se CSI NY utan att missa början ;-).

Nu är dock kvällen slut och det är dags att förpassa sig till sängen.

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0