22/11 Tisdag - Möte...

Full rulle på jobbet och sent kom jag hem. Som tur var så kunde T åka hem och mata kusarna och släppa ut Lillan. Själv kom jag hem kl 18. Fixade stalleti raketfart för att 45 minuter senare åka in till ÖFK. Utan häst den här gången.

Jag sitter med i valberedningen för ÖFK och det är dags att påbörja jobbet inför kommande val till styrelsen på nästa årsmöte. Vi är fyra stycken iår och vi fick använda teorisalen för att få sitta och tala ostört. Köpte med mig te macka från fiket eftersom jag inte hade hunnit äta efter jobbet.

Vi hade sedan ett mycket trevligt och givande möte med vår lilla valberedningsgrupp. Bra diskussioner, vilket märktes när vi var klara - då hade 1,5 timme försvunnit i ett nafs :-O. Lillan låg och sov i bilen och hon hade sitt täcke på sig så hon var nöjd att få vara i bilen. Vi var hemma igen strax innan kl 21 och då var det dags att plocka in pållarna för kvällen. Snabb koll av kusarna och så blev det soffan och CSI på TV. Detta fick således avsluta min kväll.

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0