6/2 Måndag - Konferens...

Det var inte riktigt lika kallt idag som det varit under helgen. När jag skulle åka till jobbet så var det en fantastisk  soluppgång - så skönt att det börjar bli ljus när man åker till jobbet :-).

Finns hopp om vår...



Full fart till jobbet och fullt ös hela fm. Vid lunch så var det dags att fara iväg till Ånnaboda igen - dags för halvdagskonferens igen ;-). Denna gången med IT Ledningsgrupp. Som vanligt så gjorde jag som vanligt - efter arbetskonferensen så for jag hemåt och fixade stallet. Piffade till mig och for tillbaka för att vara med på middagen och kvällssnacket. T tog hand om hund, katterna och hästarna.

Efter en mycket trevlig kväll så var jag hemma igen vid 22.45. Lite TV-tittande fick sedan avsluta min kväll.

Detta var allt för idag!

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0