24/5 Torsdag - Klubbmöte...

Vaknade upp till en vacker morgon och det fick bli cykeln till jobbet. Det var vindstilla till att börja med och jag lyckades cykla på i riktigt bra fart. Nästan framme i stan så började det blåsa motvind så då blev det lite jobbigare ;-). Cyklade i alla fall på 37 minuter så jag kände mig duktig.

Full rulle på jobbet hela dagen och så blev jag hämtad vid 16.30-snåret. Fick åka med T för han skulle i alla fall vara hundvakt eftersom jag skulle bort på ett möte.

Mockade i raketfart och fixade maten. Pållans motion skulle M1 fixa under kvällen så när jag var klar så for jag iväg.

Ikväll var det sommaravslutning med FK Focus och det var en trevlig kväll med fotokompisar som avslutades med korvgrillning.



Var  hemma igen vid 21:30 och kollade till pållarna och gav dem sin kvällsmat innan jag själv förpassade mig in i huset för att kolla på lite nyheter. Så detta var allt för idag.

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0