4/11 Söndag - Bio!!

Även idag så började jag dagen med en stund soffhäng framför TV, men det blev bara en kort stund eftersom jag inte hade tid att sitta och slöa hela fm. Efter frukosten så fixade jag iordning mig själv. Koncentrerade mig en stund på mina studier innan jag drog på mig stallkläderna och fixade stallet. När jag var klar i stallet så förpassade jag mig in i huset och vi fixade iordning lite lax till lunch. Efter lunchen så drog jag på mig på mig lite andra kläder och piffade till mig lite och så var det dags för en vända in till stan. På väg in till stan så mötte vi M1 och P som var ute på en tur med pållan. Även idag så blev det en uteritt för pållan och det hade ufnkat bra.
 
T och jag for vidare in till stan och idag stod det ett biobesök på schemat. Jag gillar Bondfilmer och det är inte ofta jag går på bio - alldeles för sällan sker detta nöjje! Men en Bondfilm MÅSTE ses på bio och så blev det idag. Dags att titta på Skyfall med andra ord och jag fick mitt lystmäte tillgodosett :-).
 
Biljetter hade vi fixat i fredags men lite biogodis behövdes. Jag har varit duktig och inte ätit godis på 9 veckor, men idag så fuskade jag lite. Det funkar ju inte att gå på bio och inte ha med sig lite biogodis ;-).
 
Filmen var bra och Craig är bra i rollen som agent 007 ;-). T tycker dock att de gamla Bondfilmerna med Roger Moore är de som håller bäst klass ;-).
 
Var hemma igen strax innan kl 18 och nöjd med dagen pustade jag ut med lite pyssel hemma. T och Lexi for vidare till lägenheten och jag tog itu med stryktvätten. Den var inte så stor och strykningen var snart avklarad, men det var lagom sysselsättning efter Bondfilmen ;-). Innan det var dags att ta in pållarna för kvällen så hann jag också läsa klart allt studiematerial som jag behövde plöja igenom den här helgen. Skönt att planen höll ;-)
 
Min kväll får nu avslutas med intag av pållarna och så Navy CSI på 3:an innan det är dags att ta en närmare titt på kudden.
 
Så detta är allt för idag!
 
/Lizzie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0