7/11 Onsdag - Hemmakväll...

Fick skjuts av T idag och på vägen hem blev det ett stopp vid Willys då jag behövde shoppa lite kylskåpsvaror. Det var inte så mycket folk i affären så det gick snabbt. Väl hemma så fixade jag lite mat åt oss, hann med lite kaffe också innan jag tog på mig stallkläderna och det var dags att ta itu med stallfixet. T var snäll och hjälpte till i form av att slänga ner hö åt mig och fixa pållarnas vattenhinkar. När stallfixet var avklarat så for T och Lexi vidare till lägenheten och jag förpassade mig in i huset. Fram tills det var dags att ta in pållarna för kvällen så var jag parkerad vid mitt skrivbord och pluggade. Idag plöjde jag igenom engelsk facklitteratur om olika brandväggslösningar.... tog ett par timmar...
 
Vid 20.30 fick det vara bra med pluggandet och jag drog ut till stallet. In med pållarna och en snabb koll av dem innan kvällsmaten serverades. Lillan blev kvällsrastad och så full fart in till stugvärmen igen. Lillan ligger nu och snarkar i soffan och jag själv ska avsluta kvällen med att kolla en stund på TV innan det är dags att ta en närmare titt på kudden.
 
Så detta var allt för idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0