19/9 Onsdag - klubbmöte

Idag så var det full fart hem från jobbet. Käkade lite snabbt och så fixade jag stallet i raketfart. T kom strax innan 18-snåret för att vara hundvakt och jag åkte hemifrån strax efter det. Det var dags att åka på möte med fotoklubben - det första för hösten och tillika årsmöte.
 
T var hemma en stund och var hundvakt så Lillan slapp vara själv. T fixade också intaget av pållarna under tiden som jag var på mötet och när jag kom hem vid 21.30 snåret så var det bara att kvällsmata kusarna. Vips så försvann den här kvällen ;-). Nu får det bli lite nyheter på TV4 som avslutar min kvälls.
 
Alltså var det inte roligare än så här idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0