19/4 Fredag - Trött...

Var verkligen urtrött när det var dags att kravla sig upp ur sängen. Har sovit jättedåligt under natten pga att det blåst storm. Jag hade svårt att somna och så har jag vaknat några gånger under natten eftersom hela huset skakade i stormbyarna. Det har gått åt en hel del kaffe under dagen... ;-). Vid 16-snåret var det dags att lämna jobbet för den här veckan och ute så regnade det. Riktigt ruggväder alltså. Jag for iväg till kamrat KN's arbetsplats för att lämna av lite Oriflamevaror till henne och hennes arbetskamrater. KN fick sedan skjuts hem sin lägenhet så hon slapp gå hem i regnet, det var i alla fall åt det håll jag skulle. När KN var avsläppt så for jag iväg till Willys där T mötte upp och vi shoppade hem mat för närmaste veckan. Vi var inte själva inne på Willys - fler som utförde sin matshopping ;-) men till sist så kom vi ut med det som vi behvöde få hem.
 
Väl hemma så blev det lite mat och så drog jag ut till stallet. Fixade mockningen och pållarnas mat och vatten. När jag var klar med stallfixet fick det bli soffhäng framför TV:n - orkade inte göra något annat... Kollade lite på Let's dance tills det var dags att plocka in pållarna och servera dem kvällsmaten. När jag var klar med pållarna och stallet, blev det soffhäng framför TV:n igen och roligare än så här blev det inte idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0