26/4 Fredag - Veckan slut...

Jag var trött idag också men kravlade mig upp och kom iväg till jobbet i tid. Dock ingen cykel för det hann jag inte ;-).  Det var full rulle hela dagen på jobbet och strax efter 16.30-snåret stämplade jag ut. Eftersom det var avlöningsdag idag så var det dags för lite shopping - tillsammans med alla andra! Först åkte jag iväg till Granngården - T var på plats och mötte upp. Bra för jag behövde bärhjälp :-). Shoppade kattmat och hästmat så några säckar baxades in i bilen. Även en ny vattentunna fick följa med hem. Den gamla tunnan sprack i kanten under vintern.
 
När shoppingen på Granngården var avklarad så for vi vidare till Willys där det var dags att shoppa mat till oss tvåbenta. Mycket folk var det i butiken och träffade på lite vänner som det växlades lite ord med. När shoppingen var avklarad så var det full fart hemåt.
 
Resten av denna fredagskväll blev lugnt. Käkade mat, ut och fixade stallet. Pysslade om vovvar och katter. Plockade in pållarna och kollade av dem, serverade pållarna kvällsmaten och så fick det bli soffhäng resten av kvällen, som bland annat innefattar lite ridsport på Tv - Ska vli trevligt att titta på :-)
 
Så detta är allt för idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0