3/4 Onsdag - Arbetskonferens...

Vid 8 öppnade hästkliniken istan och snart hade jag en tid inbokad för utredning av Oktawia. På måndag har vi tid på kliniken. Känns inte så jätteroligt, men nåt skumt är det som behöver kluras ut - innan det blir värre!
 
Förmiddagen försvann i ett hektiskt tempo och lagom till lunch drog hela mitt arbetsgäng iväg till en konferensanläggning strax utanför stan. Det var dags för arbetskonferens lunch till lunch. Efter en god lunch så var det hårt arbete fram till 16.30 när vi hade lite fri tid fram till middagen. Helt otroligt strålande väder har det varithela dagen - sol och takdropp :-) 
 
 
Några arbetskamrater tog en promenad och så var det några som roade sig med pulkaåkning :-)
 
 
Resten av kvällen tillbringades således med trevliga arbetskamrater, mycket skratt och god mat. Framför allt så stod en av arbetskamraterna för kvällens överraskning - visade sig vara en fena på att spela klarinette och underhöll oss - Mycket trevligt.
 
Jag och en person till arbetslaget har valt att sova hemma, så strax efter 21.30-snåret avvekt vi hemåt. T har varit hemma under kvällen och tagit hand om djuren. Han hade fixat stallet alldeles utmärkt och plockat in pållarna och gett dem kvällshöt. Jag behövde alltså bara kolla av dem och lägga på täcke på Oktawia. Avlsutade med att servera kraftfodret innan jag förpassade mig in i huset och den väntande sängen.
 
Så detta är allt för idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0