20/3 Onsdag - möte...

För att inte riskera att missa bussen så gick jag iväg i god tid idag. Så jag behövde inte vänta några 30 min idag i snålblåsten... ;-). Full rulle på jobbet och jag blev upphämtad vid 16-snåret av T. Planen för kvällen var klubbmöte med Fk Focus och T var inbokad som hundvakt. Alltså var det full fart när jag väl kom hem. Lite käk och så ut och fixa stallet. Var klar med allt i god tid innan det var dags att fara in till stan igen. Mötet börjde 30 minuter senare än vad det brukar göra och det gjorde att jag inte behövde stressa ihjälp mig.

Alltså kom jag till mötet i vettig tid och kvällen försvann i ett nafs. Jag var hemma igen vid 22-snåret och T hade tagit in pållarna och gett dem hö. Alltså behövde jag bara kolla till dem och servera kraftfodret. T och Lexi for vidare till lägenheten och jag ska nu kolla lite på TV innan jag intar horisontalt läge.

Så detta var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0