17/12 Onsdag - mera julmat :-)

Efter jobbet idag så blev det ett besök till Örebromässan - Ingen kö och vi fick våra vaccinationer direkt. Jag hamnade i gruppen för riskpatienter eftersom jag använder astmamediciner när jag blir förkyld, alltså fick jag två sprutor, en för svininfluensan och en för den vanliga säsongsinfluensan. Och eftersom jag blir så himla dålig i mina luftrör och lungor när jag blir förkyld eller får influensa så var det bra med vaccinering. En spruta i varje arm och nu återstår det att se hur jag mår i morgon ;-).

Väl hemma så blev det mockning och fix av hästmaten, sedan for jag vidare hem till min gruppchef inom Oriflame för ett möte och lite julmat. Hur skönt som helst med fyrhjulsdriften med tanke på hur vägarna driver igen här ute på landet ;-). Hade en jättetrevlig kväll med Oriflamegänget och käkade en himmelskt god janssons frestelse *mums*. Hem kom jag med en jättefin azalea och en julklapp :-).

Hm, undrar vad som är i paketet... men jag måste nog hålla mig till julafton även om jag är nyfiken - barnsligt förtjust i paket som jag är *fniss*.




Var hemma lagom tills det var dags att ta in pållarna. De ville snabbt komma in från nordanvinden - inge kul alls att vara ute. I övrigt så var det vilodag för pållarna.

Kom in lagom för att kolla på criminal minds, sedan kom jag på att jag var tvungen att slå in julklapparna till min brevkompis för paketet måste skickas i morgon - jisses vad tiden går fort... redan den 18/12 i morgon - snart julafton :-O.

Men nu är allt fixat och det är dags att gå och lägga sig så man orkar med morgondagen också. En dag kvar på veckan - sedan är det helg ;-).

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0