14/1 Fredag - Hemmakväll

Efter att ha slitit som en slav - både på jobbet och hemma - denna vecka så är jag sjukt trött. Oktawia fick vila idag så när jag kom hem från jobbet kunde jag käka i lugn och ro innan jag gick ut och fixade stallsysslorna. När mockning och fix av hästmat var klart så plockade jag undan lite inne i huset. Fixade diskmaskin, gjorde rent alla kattlådor sov, sedan så blev det en liten lekstund med kissarna.

Det är förvånansvärt hur lätt man kan få fart på 3 katter med hjälp av en laserpekare - mest "på" är Sotis ;-)



Jag gick upp till kattungarna för att se om det gick att få fart på dem med hjälp av laserpekaren... se var måttligt intresserade, men så helt plötsligt så reagerade de på nåt helt annat...



Vad var det som var så farligt... jo, det var Sotis som kom uppsmygandes efter mig...

Sotis - visst ser han totalt livsfarligt ut ;-)



Resten av kvällan tillbringades med soffhäng framför datorn. Såna kvällar behövs också ;-). Ska nog poppa mig lite popcorn nu så jag har lite snacks :-)

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0