20/2 Onsdag - Klubbmöte...

Idag är det alltså onsdag och planen för kvällen var att åka in på möte med Fk Focus. T var inbokad som hund- och hästvakt och kunde hämta mig efter jobbet. Jag kom iväg i vettig tid och vi var hemma vid 16.30. Alltså tidigare än när jag åker buss och jag käkade lite snabbt och så full fart ut till stallet. Fixade mockning och hästarnas mat i raketfart. Instruerade sedan T när hästarna skulle plockas in från hagen och vilket käk som ska serveras till kvällsmaten. Kom sedan iväg in till stan tidigare än vad jag brukar och förhoppningen var att jag skulle få tag på en gratisparkering inte allt för långt ifrån klubblokalen. Men icke! Cirkulerade runt i hela stadsdelen i 20 min innan jag gav upp och åkte iväg till en betalparkering en bit bort. Blev snabbt av men massa parkeringspengar och på så sätt rök mina fikakontante... dock visade det sig att en klubbkamrat tyckte att jag absolut skulle ha klubbfika och lånade mig 15 kr i kontanter så jag slapp shoppa på kredit - sjyssta kamrater :-).
 
Vår fotoklubb växer och det var en massa nya ansikten på plats - jättekul :-). Under mötet gick vi bland annat igenom de olika klubbtävlingarna och presenterade resultatet. Jag är lite dålig på att skicka in bilder, men vid senaste inlämningen så lämnade jag bidrag till KM Digitalt och döm om min förvåning när jag fick en placering bland de 10 bäst bilderna :-D. En 9:e placering blev det för nedanstående bild :-)
 
 
Det kommer jag leva på länge :-). Nu när min kurs på universitetet är avklarat så är det dags att lägga lite mer tid på mitt fotograferande... fick inspiration efter denna kvällen :-)
 
Vid 21:15 var jag ialla fall tvungen att fara hemåt eftersom min parkeringstid tog slut då. Var hemma vid 21.45 och T hade fixat klart med pållarna så det var bara för mig att kvällsrasta Lillan och kolla lite på nyheterna.
 
Och detta är allt för idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0