25/12 Juldagen

Idag har det varit en vacker dag - solsken och några minusgrader. Maken och jag har enbart slappat och ätit resterna från igår. Maken har legat i soffan och kollat på film typ hela dagen. Jag har tagit tag i en ljudbok Den enda lögnen av Harlan Coben. Den är spännande och jag har svårt att lägga ifrån mig MP3-spelaren. Inser att om det varit en vanlig bok så hade jag läst klart den under dagen eftersom jag läser väldigt snabbt. Nu måste jag anpassa mig till uppläsarens hastighet... då går det långsammare ;-)

Så jag har mest suttit i en skön fåtölj framför kaminen och lagt in lite mer ved mellan varven och lyssnat på boken. Mer slappdag än så kan man knappast ha ;-)

Kissarna slappar också! Tussan och Nalle är kompisar nu och sover brevid varandra :-)




Tussan har accepterat Nalle fullt ut och t o m tvättar honom :-)



Fortsatt God Helg önskar Nalle och hans vänner :-)

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0