30/12 Fredag - Årets sista arbetsdag...

Dags för årets sista arbetsdag :-). Jag jobbade hela dage och vi var inte många själar som hängde var på em ;-). Efter jobbet blev det ett snabbt besök in på Ica för att shoppa med lite kylskåpsvaror och dricka till partyt i morgon kväll. Sedan full fart hemåt. Väl hemma så hade T precis dykt upp. Han hade som vanligt varit ute på Marieberg och shoppat sig ett par filmer. Det blev lite kaffe och skinkmackor - det fick duga som kvällmat ;-).

Kollade lite närmare på min nya jobbmobil - en Iphone - T har en annan modell av smartphone så vi jämförde lite funktioner ;-). Har fullt upp att lära mig hur min funkar... ;-).

Efter fikat så var det dags att ta itu med stallsysslorna. T och Lexi for vidare till lägenheten - han hade ingen lust att stå och frysa i mitt stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0