31/1 Tisdag - Jobbaktiviteter...

Det har inte varit någon vanlig arbetsdag idag. På fm hade jag helt hysteriskt mycket att göra, men vid lunch så var det dags att stänga igen kontoret och dra vidare. Jag och mina arbetskamrater på enheten hade arbetsdag inbokat på ett ställe strax utanför stan. Under em tillbringade vi sedan med att prata om medarbetarenkät och så de värdegrunder och etik som är framtaget till verksamheterna. Det är otroligt effektivt att få vara helt isolerade och bara få jobba ifred :-). Innan middagen så hade vi ett par timmar för fria aktvititeter... mina kamrater åkte skidor och promenerade. Jag passade på att åka hem - vi var ju på ett ställe så jag hade nära hem. Alltså drog jag hem och fixade stallet. T var anlitad som hundvakt, så när jag kom hem var han på plats och var i full gång med att elda i kaminerna. Jag fixade stallet snabbt och gjorde klart allt så T bara hade kvar att plocka in kreaturen och servera kvällsmaten när så var dags.

När stallfixet var klart så piffade jag till mig själv och så for jag tillbaka till mina arbetskamrater. Hade en mycket trelig kväll med god mat, mycket prat och skratt och roliga lekar.

Till sist så blev det dags att fara hemåt igen - ska ju orka med arbetsdagen i morrn också. Så detta var allt för idag.

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0