8/2 Onsdag - förkyld...

Under natten så har någon typ av förkylning kommit flygandes. Eftersom jag har asmycket att göra på jobbet så kände jag inte efter hur mycket förkyld jag egentligen var. Fram på em så började jag dock känna mig lite trött och näsan rann ordentligt. Dock var jag sekreterare på ett möte och var inte klar på jobbet förrän efter 17-snåret. När jag väl kom hem så började jag faktiskt känna mig rätt förkyld, men käkade lite mat och tog mig sedan ut i stallet för att fixa mockningen och hästmaten. Jag hade också tänkt åka in till ridhuset för att rida pållan, men jag insåg att det inte var någon bra idé. Kände mig genomförkyld... Så när jag var klar med stallet så fick det bli soffan för min del och där däckade jag och vaknade till liv först vid 22-snåret.

Släpade mig ut till stallet och plockade in pållarna så de fick sin kvällsmat. Nu ska jag förpassa mig till sängen och förhoppningsvis så försvinner förkylningen på nåt sätt under natten... ;-)

Roligare än så här blev det inte idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0