Välkommen till min nya blogg!

Det finns 2 hästar vid Stall Kartorp. Den ena är ett halvblodssto född -98 som är hobbyhäst, ska bli dressyrtävlingshäst så småningom, men än så länge har vi inte börjat tävla :-). Damen heter Oktawia och är en riktig Diva ;-)



Den andra lilla hästen är sällskapsdamen, ett shettissto som är född -92, denna dam heter Sabina och är nöjd med att bara vara.



Så här kommer det mest bloggas om mina 2 pållar, men även om min man ;-), våra hundar och katter.

/Lizzie


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilken bra sida du gjort!! Verkar som du har en bra semester. Du är såååå välkommen tillbaka hit. Jag hoppas dagens väder håller i sig tills jag ska gå på min semester och att du får det skönt den sista veckan på din. Det är ganska lugnt här trots allt.

Kram/ Anette

2008-07-24 @ 07:27:20
Postat av: Lizzie

Tack! Skönt att ni har det lugnt :-). Vi har några fönster till att fixa, men vi få se hur långt vi hinner. Hoppas också att det blir lika fint väder på din semester.

2008-07-24 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0