4/9 Torsdag - Orkat lite idag

Kunde sova hyfsat i natt. Hostat en del, men det som är värst är att ligga och försöka somna när man hör sina egna visslande och pipande luftrör... Till sist så gick det att somna i alla fall.

Har orkat vara uppe och röra lite på mig idag, men mycket mer är det inte. Har min skrällhosta som kan skrämma slag på vem som helst...

Fram på kvällningen så orkade jag faktiskt lägga på mattorna i köket, och en som var VÄLDIGT nöjd över det var lilla Tussan.




Hon var väldigt snabb med att lägga sig som en fet padda mitt på mattan. Att man rörde sig fram och tillbaka över mattan det bekom henne inte ett dugg.

Nu ska jag softa i soffan en stund. Maken tyckte synd om mig och hade köpt med en bit chocklad - precis som om jag behöver det - men det är en annan historia. Gott ska det bli i alla fall :-)

/Lizzie

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vilken fin "padda" på golvet - till o med så jag vågar titta :) Nytvättat är ju bäst....

Hoppas du kryar på dig ordentligt!

2008-09-04 @ 23:04:21
Postat av: Lizzie

Visst är hon är söt "padda" - hon tycker det är skönast att ligga så där platt på magen. Hennes kagge växer ju för tillfället och hon börjar få svårt att ligga på sidan ;-)

2008-09-05 @ 17:26:28
URL: http://stallkartorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0