8/2 Måndag - Fullt ös...

Totalt fullt ös på jobbet idag. Stängde in mig på mitt kontor och kunde göra klart de två frågor som jag hade kvar på hemtentan. Och det trots att det för övrigt var full rulle runt omkring mig. Kan tydligen verkligen fokusera när jag behöver  *fniss*.

Var dock helt mentalt slut på "snömötet" vi hade på em, kände mig helt mentalt urblåst - men tentan var inlämnad och klar. Vågade inte läsa igenom för mycket på slutet - hade jag börjat peta i den, så hade jag väl aldrig blivit färdig.

Väl hemma så blev det först lite mat och sedan ut till stallet och fixade mockning och hästmat. För att rensa hjärnan lite ytterligare så satt jag med mitt kortpyssel i drygt en timme efter att jag var klar i stallet. Här är resultatet av mitt pysslande senaste veckorna...

Några "Alla hjärtan dags-kort"



I morgon ska jag ha med ett gäng och sälja till självkostnadspris. Så får vi se om det är någon som är intresserad :-) Ett försök att sprida lite kärlek i alla fall. Tror att några behöver en påminnelse om att det är Alla hjärtans dag på söndag ;-).

När jag var klar med mitt pysslande så var det dags för lite lätt motion av pållan. Idag blev det endast en enkel promenad. Vi var ute i 45 min och då klev vi på i pållans takt... alltså en promenad i mycket rask takt. Oktawia var lugn och verkade tycka det var trevligt att ut röra på sig. Jag gick med pannlampa eftersom det var tämligen tvärsvart ute. Vi har inte varit ute och gått i mörkret på hela vintern, så jag tyckte att Oktawia skötte sig finfint. Ingen reaktion vid möte av vare sig bil eller traktor! Maken följde faktiskt med som sällskap och hade med sig Lillan... henne törs vi ju inte släppa lös hemma hur som helst eftersom hon genast ska iväg till grannen och slåss *suck*. Så blir det promenader istället...

Kom hem och blev klar i stallet lagom tills det att CSI NY började och sedan fortsatte TV-kvällen med Medium.

Det var allt för idag! Håll nu tummarna att hemtentan är OK :-)

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0