22/1 Fredag - seg...

Kom ju isäng sent igår och ett par nätter med dålig sömn... det är INTE bra för en medelålders kvinna. Seg som sirap har jag varit idag!

Det var i alla fall bara att skärpa till sig eftersom det visade sig vara lite lätt halvt hysteriskt på jobbet ;-)... orkade också masa mig ner till träningslokalen på lunchen för ett litet lätt träningspass. Bättre att göra nåt än inget alls... och det kändes bra efteråt.

Slutade vid 16.00  och då var jag helt slut. Vi åkte ialla fall iväg till Marieberg en sväng. Maken skulle ha fiskfoder och jag skulle ha lite kortmaterial på Panduro. Tyvärr hittade jag inte riktigt allt jag var ute efter, ska ha tag på material till "Alla hjärtans kort" - men utbudet var dåligt... bara bröllopsmaterial för tillfället.

Vi handlade också mat lite snabbt på Willys innan vi åkte hemåt. När vi val var hemma så var jag helt slut. Orka laga mat - glöm det. Blev fil och müsli... blev mätt i alla fall.
 
Innan jag tog itu med stallet så satte jag mig och surfade en stund. Fastnade på FB och fick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Så efter mockning blev det full fart till Minternet och för att göra henne sällskap i ridhuset. Tillbringade alltså kvällen i ett ridhus - som vanligt ;-). Men det var kul att komma hemifrån lite och koppla bort hjärnan med lite socialt snack och klappa på lite fina pållar ;-).

Kom hem vid 21.30 snåret och då var det dags att plocka in mina egna hästar. Kollade över att allt var med med pållarna och så fick de kvällsmaten de suktade efter.

Resten av kvällen tillbringade jag sedan chattande framför datorn smuttandes på en god wiskey... och så TV:n en stund.

Vips så var den här arbetsveckan slut - vart tar tiden vägen! :-)

/Lizzie

Kommentarer
Postat av: minternet

Ja det var trevligt med besök det får du gärna göra om :-)

Du måste väl prova den lilla gula pållen nån gång också ;-)



kram!

2010-01-26 @ 17:01:02
Postat av: Lizzie

Provar lilla gula pållen gör jag gärna :-)

2010-01-26 @ 17:22:33
URL: http://stallkartorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0