13/10 Onsdag - sjuk???

På vägen hem från jobbet idag så kände jag mig lite konstig, ont i nacken, och tilltagande nästäppa.

Väl hemma var jag helt slut och släpade mig ut istallet för att fixa allt till pållarna innan jag däckade totalt. Långsamt gick det, men till sist var jag klar med mockning och strö till boxarn, mat till pållarna och även katterna i sadelkammaren hade fått mat och vatten plus rengjord sandlåda.

Resten av kvällen tillbringade jag i soffan framför TV. Mina förkylningssymtom tilltog allt mer. Täppt långt upp i näsan, ont i leder och kände mig totalt slut. Hade tänkt städa - bara att glömma!

Vid 21-snåret släpade jag mig ut till stallet igen för att ta in pållarna och servera dem kvällsmaten. Som tur så stod de utanför dörren och ville in. Insläppet av pållar var alltså snabbt av klarat.

Väl inne i huset igen så förpassade jag mig själv ganska omgående till sängen. Orkade verkligen inte göra nåt annat!

Så roligare än så här blev det inte idag!

/Lizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0