20/9 Måndag - fotokurs

Full fart hem efter jobbet, fixade lite mat och käkade. Fixade stallet i raketfart och så kl 18 for jag tillbaka till stan. I billen hade jag två lyckliga hundar - gillar att åka bil ;-). Vovvarna blev avsläppta hos T som fick vara hundvakt och så fortsatte jag upp på stan - dags för fotokursen igen.

Idag så gick vi igenom de bilder vi tog för 2 veckor sedan och så uppdraget från förra veckan att fota "ansikten".

Alla tar fantastiska bilder men här kommer mina bidrag.

För två veckor sedan så blev vi utskickade på stan för att fota enligt 3 teman, ljus, rörelse och hål. Här är mina bidrag.

Ljus



Fick kommentaren "bra komposition" av min kursledare :-)

Rörelse



Hål



Efter fikarasten så gick vi igenom bilderna på "ansikten" och vår kursledare blev förvånad över att vi alla hade hittat minst ett ansikte ;-). Fanns flera fantastiska bilder och jag är nöjd med min.

"Ansikte"



Nästa gång ska vi var ute och "kvällsfotografera" - det ska bli kul :-).

Efter kursen var det upphämtning av hundar och seden hemfärd i värsta spöregnet. Väl hemma var det hästar som ville in, blött täcke att hänga upp och så servera kvällsmaten till pållarna. Blev en stunds TV-tittande för min del och nu är det sängen som väntar.

Det var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0