8/9 Onsdag - trött...

Har inte haft någon smärta idag, men trött i hjärnan är jag. Svårt att få fart på tankeverksamheten - hoppas verkligen att det är övergående...

Var iväg till Stadsträdgården på en trevlig lunch med vännen MK. God mat och trevlig  sällskap - kan inte bli så mycket bättre ;-). Var i alla fall mätt hela em.. och trött...

När jag kom hem så käkade jag lite, passade på att vila lite för att sedan sätta lite fart och fixa stallet. När jag var klar med mockningen så plockade jag in pållarna och gjorde iordning Oktawia för en liten ridtur inne i ridhuset.

Det var tomt i ridhuset sånär som på ett ekipage, så vi hade gått om utrymme. Oktawia var pigg, men på ett bra sätt. Dessutom funkade min kropp rätt OK idag. Så jag fick till och med till galoppen idag, det är jag supernöjd med :-)

Var hemma igen till kl 20.30, lite pyssel med pållarna, plockade undan alla prylar och så var det natt i stallet.

För min del blir det soffan och TV:n en stund innan det är dags att studsa i säng.

Det var allt för idag.

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0