22/6 Onsdag - Utflykt

Innan jag åkte hem från jobbet idag så blev det först en sväng till Viktväktarna. Resultatet visade -0,2 kg. Det är jag nöjd med, hade på lunchen käkat massor med mat, jordgubbar och lite glass. Hade sommarlunch på jobbet :-).

Efter viktväktarna blev det ett snabbt stopp på Netonnet - skulle köpa ett närbildsfilter. Tyvärr så fanns de bara att köpa via Internet, men istället så blev det ett enbensstativ. Också en bra och ha sak :-).

Planen var sedan att jag skulle åka iväg på ett Tuppewareparty hos kamrat B. Men det blev tyvärr inställt, men vi (jag och kamrat K) var välkomna på en fika i alla fall.

Sagt och gjort. Först full fart hem. Käkade lite mer jordgubbar, kollade till djuren, inväntade att T skulle komma så Lillan fick sällskap. Vid 18.30-snåret så var det åter full fart in till stan för att hämta kamrat K och vi for vidare ut på landet till kamrat B :-).

Tillbringade således kvällen på B's altan med trevligt fika och en massa tjejsnack långt in på sena kvällen. Till sist så blev klockan mycket och det var dags att åka hem. Jobbdag i morgon och tyvärr så måste man sova.

Vips så var den här kvällen slut :-)

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0