30/11 Onsdag - Hemmakväll...

Var fruktansvärt trött när det var dags att kravla ur sängen, så jag kom iväg lite sent till jobbet. Skönt med flextid och att jag inte hade något möte inbokat direkt på morgonen. Väl på jobbet så var det full rulle hela dagen och eftersom jag kom sent så fick jag vara kvar sent ;-), hade ju att göra så det var inga problem direkt.

På vägen hem från jobbet så blev det ett snabbt besök till paketutlämningen och hämtade ut ett paket som innehöll feststassen till fredagens party.

Svart kjol, röd top och svart/röd spetsbehå - känner mig väldigt nöjd med min partyoutfit :-)




Reste av kvällen tillbrignade jag med att fixa stallet - i lugn och ro den här gången den här gången :-). 

Tog sedan hand om Oriflamevarorna som kommit, lite småpyssel att sortera upp och lägga påsar. Fixa diskmaskin och fixa lite tvätt blev också gjort innan det blev TV-soffan och glögg med tillbehör.

Smakade mums :-)
 


Vid 21-snåret så var det dags att ge sig ut i blåsten för att ta in pållarna. Pållarna villa gärna komma in och det blev en snabb koll och allt var bra med dem. Kvällsmaten servedes till pållarna och även stallkatterna fick sig lite mat.

Mycket mer händer inte ikväll. Kommer i alla fall förpassa mig till sängen tidigare ikväll än vad jag gjorde igår kväll ;-)

Så detta var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0