21/10 Fredag - Förberedelser...

När jag kom hem från jobbet så var jag extremt trött. En veckas hektiskt arbete hade tagit ut sin rätt. Behövde ialla fall inte bekymra mig om Oktawias motion, M1 hade varit här på dan och skrittat ut med damen. Så när jag kom hem så käkade jag lite pasta med baconsås för att få lite energi. Efter maten tog jag itu med stallfixet och så plockade jag in pållrarna. Tillbringade sedan en timme med att putsa på Bianca - svart ponny = allt damm syns...

Lyckades få Bianca ren och fin. Lagom när jag var klar så kom T och vi fixade iordning trailern. Mellanväggen plockades fram och sattes på plats. Det var lite pyssel innan den kom på plats, men så har den stått i lagården i 5 år så det var inte så konstigt... Jag plockade iordning på de prylar som ska med i morgon bitti så allt var klart.

När alla förberedelser var klara så fick pållarna sin kvällsmat och för oss tvåbenta blev det soffan. Lite ost och kex framför TV:n smakade fint och Kommissarie Lynnely fick avsluta kvällen.

Så detta var allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0