7/9 Onsdag - Plastparty..

Idag var det full fart hem efter jobbet. I med lite mat och så mockning i raketfart. Vid 18-snåret kom T för att vara hundvakt. Jag åkte nämligen iväg 18:15 för att bevista ett Tuppewareparty  hemma hos pyssletrollet.

Hade en trevlig stund med IH som demonstrerade produkterna. Har hänt en del sedan jag köpte min första burkar för 25 år sedan ;-)



Efter visningen så var det dags för fika, smakade på Pysseltrollets goda bröd och så en kopp té. Framför allt så fick jag hälsa på Eia en yorkshireterriervalp på 15 veckor - söt socker och bra mycket mindre än mina katter ;-)

Vid 20.15 snåret så var det dags för mig att fara hemåt eftersom hundvakten också bheövde få åka hemåt ;-). När jag kom hem så hade T hunnit ta in pållarna åt mig och tagit av Oktawia det blöta täcket. Kvar för mig att servera pållarn kvällsmaten. Det regnade igen så det var bara att dra på sig regnstället och se glad ut.

Lillan tyckte dock inte det var så lattjo lajbans med regnet och det där med kvällsrastningen gick sabla kvickt ;-).

Avslutade kvällen med lite soffhäng och kollade på Hawaii five - 0 innan det är dags att ta en närmare titt på kudden.

Så detta är allt för idag!

/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0