28/11 Onsdag - skottning....

Snögloppet har fortsatt även idag. Så när jag kom hem var jag inställd på att få skotta lite snö... Nu hade det bara kommit några cm, men det var rejält moddigt. Började kvällen med att käka lite mat. Tog sedan itu med stallfixet - mockade och fixade med hästmat och vatten. När jag ändå var ute var det dags för kvällens motionspass i form av lite skottning. Lika bra att få bort snömodden INNAN det fryser på och blir totalt knöggligt. Hade att göra en timme och jag var lagom varm efteråt ;-).
 
När jag var klar ute så förpassade jag mig in i husvärmen och så tog jag hand om en månatlig syssla. Nämligen att fixa räkningarna - när denna mindre trevliga syssla var avklarad var det dags att ta in pållarna för kvällen och servera dem kvällsmaten. Min egen kväll avslutas sedan med lite soffhäng framför Stalker på TV3.
 
Alltså en inte allt för aktiv hemmakväll idag ;-) och roligare än så här blir det inte!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0