17/10 Onsdag - Möte...

Full rulle på jobbet som vanligt idag och när jag kom hem så satte jag fart direkt. I med lite mat och så ut och fixade stallet i raketfart. T kom för att vara hundvakt eftersom jag skulle bort på möte med Fotoklubben Focus. Så strax innan kl 18 drog jag in till stan och var för en gång skulle ute i god tid till mötet, men tyvärr så hittade jag ingen parkeringsplast på en gång utan fick åka runt och leta ett tag. Alltså kom jag till klubbmötet sist som vanligt ;-). Det var i alla fall ett trevligt möte även om jag var tvungen att gå strax innan kl 21 eftersom min parkeringstid gått ut...
 
När jag kom hem igen så hade T tagit in pållarna och serverat dem hö så jag serverade kraftfoder och kollade av dem lite snabbt innan jag förpassade min in i huset igen. Nu får det bli lite soffhäng en stund innan det är dags att ta en närmare titt på kudden så jag orkar med morgon dagen :-).
 
Så detta var allt för idag.
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0