3/10 Onsdag - Hemmakväll...

Efter en hektiskt dag på kontoret så blev jag hämtad av T vid 16.15-snåret. Han skulle fixa iordning ett bebisakvarium åt mig då zebrafiskarna nog är på gång att leka. Innan vi for hemåt så blev det en sväng till Willys för T behövde shoppa lite mat. Väl hemma så blev det lite käk. T fixade fram miniakvariet och gjorde rent det ordentligt. Fyllde på vatten och marmorgrus i botten. Detta ska nu stå tills morgon då firrarna ska flyttas över.
 
Under tiden som T pysslade iordning bebis akvariet så roade jag mig med att fixa iordning stallet. Mockade, fyllde på nytt spån, fixade vattenhinkarna och fixade hö och kraftfoder. Plockade in pållarna och borstade av dem. T och Lexi for sedan vidare till lägenheten. Jag tillbringade en timme med att stryka en massa stryktvätt. Var klar vid 21-snåret och då var det dags att kvällsmata pållarna.
 
Nu blir det Efterlyst på 3:an som får avsluta min kväll. Så roligare än så här blir det inte idag!
 
/Lizzie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0