7/1 Måndag - Fullt ös....

Så var det jobbdag igen och självklart så somnade jag sent igår kväll... alltså var jag alldeles för trött i morse för att orka upp så tidigt att jag hann med 7-bussen. Fick bli bilen och jag var på jobbet strax innan kl 8. Väl på jobbet så var det fullt ös - medvetslös!!! Första delen av IT Avdelningens flytt drog igång idag och det var fullt upp hela dagen med att styra upp flytten. Dessutom var det vissa smågrejjer som vi fick flyttade själva så fick flyttfirman ta de stora sakerna. Jag blev någon form av sambandcentral mellan de fyra verksamheterna som flyttade ner en våning i huset. Telefonen gick varm hela dagen och jag tror jag bodde i trapphuset - på väg upp eller ner - typ hela dagen.
 
Strax innan kl 17 så var alla pryttlar flyttade och det var dags att fara hemåt. Möblerna för IT Ledning var på plats och  fortsättning får följa i morgon. Jag hade fullt sjå att köra hem pga att jag var helt slut och hade ont i hela kroppen. När jag kom hem var T på plats eftersom det var meningen att jag skulle åka in till ridhuset med pållan. Jag vilade en stund och käkade lite - men jag var totalt kraschad och totalt slut. Att åka iväg och rida - det hade inte min gamla kropp klarat av.  Jag blev helt enkelt inte piggare av att vila...
 
Tog i alla fall itu med stallfixet. T slängde ner hö åt mig så jag slapp försöka kravla mig upp på höloftet. Det var tur eftersom jag hade fullt sjå att mocka och fixa käk/vatten åt pållarna. När jag var klar i stallet så förpassade jag mig in i huset. T och Lexi for vidare till lägenheten eftersom jag inte behövde ha något sällskap till ridhuset. Även om jag var trött och sliten så passade jag på att göra lite nytta. Parkerade mig vid skrivbordet och lagade pållans boots - så får vi se hur länge de håller...
 
 
Släpade mig ut till stallet igen strax innan 21-snåret och tog innan pållarna och kollade av dem innan kvällsmaten serverades. Nu får det bli CSI NY som får avsluta min kväll.
 
Så detta är allt för idag!
 
/Lizzie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0