9/1 Onsdag - Hemmakväll...

Ikväll fick det bli en hemmakväll. Behövde läsa igenom ett kapitel i min kursbok så när jag väl kommit hem efter jobbet och fått i mig mat. Blev det till att dra på sig stallkläderna och ge sig ut i kylan. När jag var klar med stallfixet förpassade jag mig in i stugvärmen igen och parkerade mig vid mitt skrivbord. Resten av kvällen tillbringades så med att läsa igenom kapitel 10 i kursboken. Nu har jag bara ett kapitel kvar att läsa och så är det dags att försöka skriva ihop svaren på frågorna för min inlämningsuppgift.
 
Vid 21-snåret blev det en sista vända ut till stallet och pållarna fick komma in till sina städade boxar. Snabb koll av kusarna och kvällsmaten serverades.
 
Min egen kväll avslutas med soffhäng under en filt och så Efterlyst på TV 3. Roligare än så blev det inte idag :-)
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0