13/6 Torsdag - Städning...

Totalt hällregn har det varit idag. Bra för mina planteringar :-). Efter en trevlig dag på kontoret så var det full fart hemåt. Vädret inbjöd till lite innejobb, men först lite mat och så fixade jag stallet. När stallfixet var avklarat så tillbringade jag resten av kvällen med att städa huset. Dammade, dammsög och moppade golvet i hela huset. Eftersom jag inte städat på tre veckor eftersom jag grejjat i trädgården  så är huset lite eftersatt. Vid 21-snåret var jag klar och då plockade jag in pållarna, kollade av dem och så serverades kvällsmaten.
 
Min egen kväll avslutas med lite soffhäng och criminal minds. Så detta är allt för idag!
 
/Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0